Den största synden?

Idag hade man en intressan diskussion i skolan under Government klassen med Mrs Razza. Vi pratade om vad den största synden skulle kunna vara. She stated that Lying is the biggest sin ever. Hmm, is it really? What about murder? Vad gör mest ont, att folk ljuger för en eller att man blir mördard?

Haha själv så tycker jag att det inte finns en synd som är den största. Det finns många synder i livet som verkligen inte går att lista upp från 1 till 5. Oh well, whatever you decide is your decision.Annars så har man haft en soft tre-dagars ledighet. Fredag blev ännu en snödag så vi fick stanna hemma haha! Jag tror inte jag har varit så lycklig kl 5 på morgonen! TACK J och E för att ni textade mig. Hemtelefonen är lite trasig just nu.
Igår var man på Walmart haha, längesen jag var där. Köpte en ny tandborste!!! HUR OFTA KÖPER NI NY TANDBORSTE? Tandläkare säger att man borde byta vart tredje månad. hahaha jag vet att alla inte gör det så ni behöver inte skämmas och ljuga! ;) Haha påtal om lögner. Nej MIMMI du kan inte laga mat! För jag har aldrig sett dig laga mat till mig så därför KAN DU INTE LAGA! Du får helt enkelt laga till mig en vacker solig dag så får jag bedöma och då kanske min åsikt ändras;) hahaha skoja bara meiimeii!!

Pratade med Aleng igårnatt! Phi hade redan lämnat då vilket jag var förvånad för de har visserligen gått snabbt! EXTREMT snabbt! Han är väl hemma i Sverige nu. AW =/ Längtar tills jag få träffa Aleng i sommar tillsammans med alla andra! Syrran, Kikki, TÄT och mina tjejer! haha Tuyet oi... jag minns inte mina drömmar så jag ve tinte om jag drömmer om dig... hahaha ! sOrry booo.

Jag köpte även en ny mascara, Maybeline New York Stilleto blev det. Har någon använt den? Jag tycker den är skitbra! Jag testade telescope i somras för T hade den men ja jag gillar Stilleto mer den är riktigt bra!! Fina och naturligt långa fransar !! Wop wop. köpte lite hår och ansikts produkter med.
Oh well, jag måste börja läsa en bok nu. eller snarrare två böcker. En fet och en smal. Den feta heter "Invisible Man" och den smala heter "The Stranger" PALLA! FAN VAD JAG HaTAR ENGELSKA!

Förresten om ni har farmville skicka gåvor till mig!! Behöver bygga upp mitt häststall hahaha!! Help me out okay. Thanksssssss!!

här kommer lite bilder:
Arbetar på mitt projekt just nu!
lite photoshop. Fan vill ha tillbaka min laptop. Fucking sega snigel data jag har.
så långa fransar fick jag med Stilleto mascaran.
I DIGG IT.
hoppas Tuyet är glad! :D This is all for you. I miss you!!!!

Kommentarer
Postat av: bi

naw , vad söt du har blivit sandy ;)

2010-03-01 @ 22:19:11
Postat av: Tuyet

awwee så gullig du är Sandy!! Haha sjukt fina bilder.. Jag läste igenom hela inlägget, allt för dig ;).. Mohaha..

2010-03-01 @ 22:35:15
Postat av: Mimmi

HAHAH eii mobba inte mig..I CAN COOOK HAHAH xD...naaw jättefina bilder på minbooooobiee =) I miss uuu =)

2010-03-02 @ 23:53:03
URL: http://ameei.blogg.se/
Postat av: _keke_

hihi skiitcoolt :D Seeexy mama ;)

2010-03-03 @ 04:51:26
URL: http://kebukeyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0