HAHA SANDY!!!

Haha så bäst du är... Gjorde min dag.. Såg inte videon förrän nu.. Hoppas du mår bra!!! ^^ Så gullig du är..

Det har för övrigt inte hänt så mycket.. Har mycket skolarbeten och andra bollar uppe i luften samtidigt.. Känner mig stressad =(.. Var ute med de andra i lördags.. Trodde det skulle ge mig ett tillfälle där jag kan slappna av och sluta tänka på vad jag måste göra men vet ni vad? Jag gäspade mer än vad jag log.. -.-'.. Sen fem timmar efter jag kom hem var jag tvungen att dra ut och övningköra.. Gick bajs............ Like my bestfriend said: Jag måste ta en sak i taget men jag måste verkligen göra detta och detta..

Förlåt för jag är dålig på att höra av mig =(.. Hoppas att ni alla mår surveränt och är pigga och glada..

Muaah

Kommentarer
Postat av: soocker

awwwu gumman jag saknar dig min plutt!! fortsätt kämpa gumman!!!!!! <3

2010-03-29 @ 23:28:27
Postat av: - t

aww!! One step at the time! Jag har bakat kanelbullar =D! Kom o relaxa hos mig ^__^

2010-03-30 @ 15:55:49
Postat av: Tuyet

Socker: Awwe gumman.. Jag saknar dig med.. När kommer du hem? =(



Trang: Haha shit vad du bakar gumman.. Jag köpte en kanelbulle i lördags.. Den var inte god =(

2010-03-30 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0