Im gonna give it to you tonight


Har lyssnat på denna låt hela dagen.. Låten får mig att tänka på Mimo och Yanyan.. Undrar varför för jag har faktiskt ingen aning om varför själv..

Har pluggat projektarbete idag.. Det kändes kul att se vad andra städer hade att erbjuda. Det fick mig att vilja flytta från Gnosjö ännu mer. Jag vet inte om det är bara jag men jag trivs så mycket bättre i städer. Det får mig att känna mig hemma och glad. Tänk er.. Du kan gå ut och ta en fika när som helst, du kan gå ut och festa, du kan gå på bio, du kan göra spontana saker utan att planera, skaffa skjuts eller överhuvudtaget åka i en bil för att göra det. Allt detta känns bra. Speciellt om man bor i samma stad där man har sina vänner (SÅ TJEJER OCH ALEX, se till att flytta till Jönköping snarast eller när jag finns där! haha)..

Då man verkligen ta vara på allt detta är när man flytta från en större stad till en liten ort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0