Snart...

är man klar! Har faktiskt inte insett hur mycket jag har och göra förrens idag efter skolan. Har ett nytt projekt för Advertising. Läste inte ens igenom lappen. Jag har också mitt Broadcast TV projekt som handlar om Athletes och missförbruk av Steroids. Ska intervjua skolan's sprint lag(Trackteam) på onsdag förhoppningvist. Måste tanka hem video och bild material för att redigera hela packetet senare i veckan. Jag har nämnt att jag är snart klar med min Parsons projekt. Har gjort bilderna, ska bara skriva 3 st beskriviningar och sen kolla igenom min uppsats igen och få den rättad av en engelska lärare. Jag ska också läsa ett kapitel av boken jag hatar haha, har prov på det kapitlet imorn. Palla! Efter jag har läst klart så ska jag göra min government läxa och alla andra bög läxor. Btw Gossip girl är tillbaka idag! Den börjar om cirka 30 minuter. Gissa om jag kommer göra något utav det jag har skrivit ! HAHA. Kommer vara riktigt tröt imorn! Dock så hann man göra klart scholarship skiten!!! :D Where ma money at!!
[Jag och Carol ]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0