Tuyet du är bäst fan!

HAHAHAHAH! jag få ta detta med dig "one on one" . haha roligt att så lite av dig kunde få mig att dö av flabb och du vet inte ens vad jag pratar om. haha, skriv imorn så ska jag berätta.
Ialf har haft riktigt fult väder sen onsdags.. inte nog med det i helgen så föll träd ner och några föll på hus, och elektricetet banden ramlade av med. riktigt dåligt var det! men jag är inte nere för det. längtar tills fredag då det är talent SHOW! :D ska bli skoj. jag ska filma hela med mitt BTV-crew. Wop wop , ska vara fotograf med så de ska bli riktigt skoj!
tänkte dela med bilder från de förflutna! GOOD TIMES, och än idag så finns dessa människor i mitt liv. Tack, jag uppskattar er mer än vad ni tror. :)  *De finns en anledning till varför vissa människor inte finns i din framtid idag, folk visar sina riktiga färger och de är bara att DUMPA dom. Missförstånd kanske händer, men vet du vad, jag har inte tid med små folk who only likes to bitchin around!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tuyet

Hahaha holy shit vad gamla bilder.. Vart har ni fått dom ifrån?!! :O

2010-03-16 @ 08:53:13
Postat av: - t

ooouh sööta bilder <3

2010-03-16 @ 15:22:24
Postat av: sandy

min hårddisk.. vill du ha ? kan skicka fler

2010-03-16 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0