Tuyet Pham

Tänkte dela med mig lite hemlisar till er läsare.. 10 sanningar om mig.. Here we go..

1. Jag sover nästan alltid i nattlinne
2. Min tredje bästa vän heter Hello Kitty
3. Jag är som trögast när jag är trött
4. Jag är sämst på att laga mat (drömmer om att gifta mig med en som kan och älskar att laga mat)
5. Jag älskar att skriva
6. Jag uppfattas oftast som kall och osocial när jag chatta (Jag brukar sitta och kolla på kläder och modebloggar samtidigt, men inget jag vill säga när de frågar vad jag gör.. haha)
7. Jag har perioder där jag äter allt jag ser och perioder där jag lever på en-två måltid(er) om dagen
8. Jag lyssna hellre på techno än lugna låtar (mina s.k. emolåtar)
9. Jag är en typisk dotter som vill vara som sin mamma (Jag försöker, väldigt ofta, leta efter sidor där jag är som mamma, haha sjukt barnsligt men ja)
10. Jag får skjuts till och från skolan väldigt ofta (varje dag :$)


Kommentarer
Postat av: - t

wuhhey that's so u ba Tuyet :x

2010-03-17 @ 14:17:28
Postat av: _keke_

ooh det med techno visste jag inte om dig (Y) Och att få skjuts till skolan varje dag hahaha! :P det är gött ^^

2010-03-18 @ 01:53:39
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0