Världens gulligaste

Drömde om mig och Sandy.. Jag minns inte den senaste gången jag drömt något om henne =(.. Har du drömt något om mig, Sandy?!!! GRRR! Haha skojar

I lördags blev det utgång med vännerna.. Det var kul och bra musik.. Därefter spenderade man tiden med turturduvorna.. Tihihi.. Avundsjuk på T som har en pojkvän som kan laga god mat.. När kommer jag hitta min man som också kan laga? =( haha skojar..

Bjyssar på en gammal bild från i somras

 

 

Blä, jag tog sönder mitt, mitt värdefulla, armband i lördags =(


Kommentarer
Postat av: Mimmi

JAG KAN LAGA MAT! Marry mee?!?! (A)

2010-03-01 @ 19:30:09
URL: http://ameei.blogg.se/
Postat av: Tuyet

du ber ju mig att sticka hela tiden ju =(

2010-03-01 @ 21:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0