Wiie äntligen!

Hängde med Cindy till Anderstorp efter skolan idag.. Då är studentklänningen äntligen fixad.. Tack vare Cindy som fick tag på en skräddare.. Jag hittade en men där tog dom 2 k plus tyg... Riktigt dyrt.. Men här ligger min klänning runt 1,2 - 1,5 k inkl tyg .. Tihihih.. 

Hittade flera olika modeller som jag ville ha men till slut blev det denna, med hjälp av Trang, Sandy och Alex som fick välja åt mig.. Thank you sweethearts.. Nu är det bara skor kvar..

Aja, nog om studentsnacket.. Hoppas ni haft en bra dag.. Muah

Kommentarer
Postat av: Mimmi

damn girl! skräddarsydd...fyfffaaaan! hahaha gör ont i hjärtat

2010-03-24 @ 20:12:56
URL: http://ameei.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Mimoo: Haha gumman.. Varför gör det ont? =(.. Du har ju tre klänningar att välja mellan.. Grrr!

2010-03-24 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0