Apologize

Det var ett tag sedan jag bloggade.. Jag har haft fullt upp på sistone.. I torsdags kom mina skåneflickor upp och vi umgicks med min söta socker.. Fetade oss hemma hos bröderna.. Kändes skönt att vara hos dom ensamma.. Tihihi.. I fredags joinade min älskling oss.. Mot lördagen begav vi oss till Svenljunga och firade sötaste Vivian och Kimpo! Vi kom lite sena så vi missade grillningen, tårtan, presentöppningen och när de söp.. Hichic men det var kul ändå =D

I söndags firade vi morsdag genom att jag och T bakade tårta till mamma.. Så glad mamma blev! =D
Idag åkte min älskling hem MEN Linh kom hem idag! Välkommen hem sötnos!!! Vet inte om du fick mitt sms men jag hoppas på det iaf!

Hämtade även ut min studentklänning idag.. Blev inte jättenöjd och ja, jag vet inte vad problemet är men jag är inte nöjd som jag borde vara hichic.. Jag vill köpa en till men mamma lär ju döda mig..

Iii jag undrar verkligen hur min studentplakat ser uuuuuuuuuuuut!! SÅ HIMLA NYFIKEN :( och vad den dära tönten har döljt för mig.. Hichic.. Jag får inte veta något och det känns inte kul =(..

När vi var och handlade

Haha s2

Jag och Mimo hos Vivian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0