God natt

Var otroligt trött vid elva men tvingade mig själv till att fortsätta plugga.. Nu kan jag stryka över två inlämningar.. Bara att fortsätta och kämpa..

I lördags blev det middag hos frugan.. Lasagne och sallad.. Tihih.. I söndags fick jag min budapest av min fruga.. Tihih så söt.. s2 Mot kvällen blev det lyxshake med mina sötnosar.. s2 Idag fick jag i mig ännu en budapest. (frugans fel). Haha.. Inte bra med så mycket sötsaker..

Imorgon ska jag till tryckeriet (projektarbete), på min första lektionen på typ en vecka, måste till läkaren och därefter testa klänningen och sen ja, plugga..

Ibland känns det som jag vill ge upp men det är endast mig själv jag har att skylla på.. Jag är en typisk person som plugga i sista minuten men ändå kunna få bra betyg.. Men nu när alla inlämningar ska lämnas in på samma gång så klarar jag inte av det.. Nackdelen med mig men jag ska kämpa.. Inte ens lönt att tycka synd om sig själv för det är ingen som gör arbetet åt en.. Right? =)

Kämpa kämpa kämpa..


Kommentarer
Postat av: - t

go go cuc cung :D you can do everythiiing!! När åkkkeeer duuuu?!

2010-05-13 @ 11:15:19
Postat av: Tuyet

Gumman.. Jag åker den 16:e.. Natten till söndagen.. Hihi, vill du med? Jag ska packa ner mina saker idag ;)

2010-05-14 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0