"Jag vill inte vara jag, för jag är ingen"

Hade en lektion idag och det var bild.. Det var den sista lektionen för kursen, äntligen!

Efter jobbet gick jag ut och motionerade med K i en timme.. Det var trevligt.. Pratade för det mesta om studier..

Imorgon ska jag upp tidigt och köra ... igen... I måndags gick det verkligen dåligt.. Ville stanna bilen och börja lipa.. Blivit så känslig på sistone.. Min kropp mår heller inte bra.. Försöker trycka i mig lite vitaminer nu, äta bättre mat (inte mackor då) och motionera mer.. Jag hade svårt för att somna för ett par dagar sen men efter att jag motionerade i måndags, har det gått bättre vad gäller det..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0