Love you ♥

I helgen har jag fått umgås med mina tjejer. Mina diamanter ♥.. Blä, lyckades skada Mimo på festen.. Haha, tror jag trampade på henne när hon gick bakom mig.. Förlåt gumman!

Igår åkte vi till Jönköping där dom hade lagat tacos till oss.. Hann inte vara där så länge och var riktigt nära på att somna på deras säng.. Iii, låg där inne och pratade med YY.. Samtidigt som man ville vara en bra lyssnare så ville jag ändå somna men jag lyckades ändå hålla mig vaken..

När vi alla vara hemma så märkte en viss tjockis att hennes nycklar var hos brorsan.. Haha, tänk om jag segade mig ännu mer.. Då hade hon säkerligen varit is nu =P Hade varit kul.. Haha skojar..

Muaaah

Kommentarer
Postat av: VKP

GUMMAN min mobil höll på o döööö då ocksåå, så jag hade lätt gått upp till dig o knackat på ditt fönster tills du vaknar upp ur dina våtadrömmar och tagit nyckeln från bror din till mig! HAHA ;) såå dee duuuu! :p men FRÖS gjorde jag i si o sådär 20min kanske XD haha epic!

2010-05-02 @ 17:36:38
URL: http://vkp91.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Hahaha!! Om gumman hade vågat grrrrrrrr Du väckte mig redan tidigare på dagen.. Haha hade nog ignorerat dina knackningar (A) Tihih skojar gumman..

2010-05-02 @ 18:17:04
Postat av: - t

<3 DU FÅ KOMMA FLERA GÅNGER ihihih

2010-05-02 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0