Min kärlek

Iii vi har nästan inga lektioner kvar.. Idag kom jag till skolan för att gå på sista lektionen i Eng C.. Därefter arbetade vi lite på projektarbetet.. Den är snart klar =D.. En enkel handbok på 80 sidor som innefattar hur man turistar prisvärt i Sveriges tio största städer.. Hihi, hoppas på ett fint betyg med tanke på hur mycket vi lagt ner tid på den..

Nästa vecka åker vi till Rhodos.. Skit, tiden går verkligen fort.. Min studentklänning är ännu inte klar men enligt skräddaren ska vi kunna testa våra klänningar nästa vecka innan vi åker..

Har sovit dåligt de senaste dagarna så bestämde mig igår att jag skulle ut och motionera.. Senare mot kvällen så dog jag på sängen kl 23 och vaknade upp dagen efter kl 11.. Haha, snacka om att jag sov som en griiiis.. ^o^

Tihihi fick även träffa en snygging idag.. s2



Omg.. Vilken header Sandy haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0