My baby

God morgon? =P
Iii det har inte hänt så mycket på sistone.. Testade min klänning igår och ska göra det imorgon igen därefter träffade jag min socker en liten stund då jag hade pluggat klart .. Tihihi, tiden går alltid snabbt med henne.. Blä, hon är förmodligen på tåget nu hic.. Hoppas gumman har skoj där under långhelgen.. s2

Somnade inte förrän kl fyra igår.. Tog mig upp efter fem timmars sömn och drog till läkaren.. Blöö, var inte alls beredd på att jag skulle få två sprutor i ansiktet .. Trodde jag skulle få någon sorts kräm eller något men men.. Jag känner mig fortfarande lite rädd så ska sova bort min rädsla.. Första gången jag var hos en läkare..

Haha jag failade idag.. Skickade ett sms till min sötnos A och skrev "Jag är hos läkaren nu, jag kommer att dö =(".. Det låter som ett dödsbesked men jag menade dö av rädsla.. Han har tjatat på mig att gå dit sen ... hm några månader tillbaks? Undrar hur hans reaktion kommer vara när han ser smset? Haha

Önskar er en fin dag.. Muaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0