Socker

Har umgåtts med min socker idag s2.. Det känns som jag inte fått träffa mina tjejer på flera år.. Hix trots att jag var borta i en vecka och innan dess så träffade jag Tjockis samma natt.. Haha btw, fick smaka på hennes matlagning.. Förstår inte varför hon lever på skräpmat när hon kan laga mat -.-'.. Den tjockisen..

För övrigt så kan jag fortfarande inte smälta att jag tar studenten nästa vecka.. Om det inte vore för Socker skulle jag inte insett att det är nästa vecka det smäller! HOLY SHIT!

Packade nyss upp mina saker ur resväskan.. Snart är det dags för att packa till USA.. Haha daaaamn! Kommer sakna mamma så mycket =(..

Måste till skräddaren imorgon och sedan lämna in mina skolböcker..

Min bebis s2

 

AND OMFG! SANDY IS SO DAMN HOT HOT HOT! *flört*

 


Kommentarer
Postat av: - nt

fean va roligt sommar du kommer ha tuyet :) känns som man vill ta student en gång til ju .. haha xD

2010-05-25 @ 04:36:48
URL: http://ngoctuyen.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Haha gumman! Kom så kan du åka med oss i flaket och låtsas som att du ta studenten en gång till ;)

2010-05-25 @ 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0