Tryggheten du ger mig

Jag har verkligen ingen koll på något överhuvudtaget. Fick ett sms från tandvården igår att jag hade tid idag. Vaknade upp strax innan åtta och skulle åka med bussen till värnamo kl nio.. En halvtimme innan fick jag reda på att brorsan och lillbrorsan skulle också dit för lillen hade också tid.. Somnade om och hann sova i en timme.. När vi kom fram vid kvart i elva, då fick jag reda på att jag och Tony hade tid samtidigt.. Tänkte "oh vad coolt att vi har tid samtidigt". Men grejen var den att det var han som hade tid men de skickade smset till mig för jag bad dem göra det så jag kunde påminna honom för några månader sen. Min tandläkartid var egentligen imorgon! Damn... Men som tur var kunde jag avboka min tid för jag hade varit på besök hos tand...blablabla.. i Jönköping..

Har druckit två koppar kaffe nu men funderar på att lägga mig en stund innan jobbet..

Saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0