22/11-10

November är snart slut.. Shet.. Jag kommer inte ihåg så mycket av denna månad men det finns få saker som har hänt och som jag uppskattar väldigt mycket.. Dessa saker är:
- Jag tog mitt körkort (Jag blev väldans trött på all tjat jag fick höra om varför jag inte tog körkortet.. Om jag ska vara ärlig så hade jag inget behov av att ha det.. Men ja, jag tog det för att slippa höra mer tjat)
- Familjens, älsklings och kusinens stöd! De gav mig väldigt mycket motivation =)!
- Jag och S tog upp kontakten igen <3
- Jag och älsklings quality time i Göteborg.
- Besöket från kusinerna.. Family is everything <3
Det som också skulle hända under denna månad var att jag och Socker skulle fira och åka till Borås och bara umgås.. Men lite svårt med tanke på väderförhållandet och att våra föräldrar inte låter oss köra längre än i Gnosjö -.-'.. Vi får ta igen detta gumman oi!
Detta är min andra familj =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0