Är för förbaskad trött på att vara trött.

Ge mig en hel dag, jag kan lova dig att jag kan sova bort 17-18 timmar av dagen. Missförstå mig rätt. Det är inte för att jag är lat utan det är för att jag känner mig ständigt trött i min dumma kropp. Vad är det för fel på mig? Är det brist på järn? Är det brist på vitaminer? Eller kanske brist på sol (D-vitamin)? Jag svär i alla fall på trötthetens namn!
När jag gick i skolan var jag igång i 12 timmar om dagen på vardagar och jobb på lördagar. Det började med undervisningar och slutade med studier på kvällarna. Emellan där var det lektioner och efter skolan var det jobb. Förut var det en del av min vardag men nu känns det som en utmaning. Enf*ckingutmaning.

Jag ska våga mig på något nytt men inte först efter mamma&pappa fått sin semester. Då blir det första gången jag sätter mina egna gränser.
Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0