För snart 6 månader sedan...

blev jag tillsammans med Ong xa! =).. Det firade vi med en middag på Stadt Bord & Bar.. Han fick bland annat ett presentkort av mig på hans födelsedag och det utnyttjade vi. Det skulle egentligen bli en tre-rätters-middag men dem har bara buffé på helger.. Suck, vi förlorade på det men det fick bli så. Maten var helt oki men annars var allt annat trevligt! ^^

Idag fick jag en tidig julklapp av Ong xa som jag fick välja själv.. Det blev en klänning. Fick även klicka hem en klänning till av mamma.. Tihihi taaack till min pojke och mamma <3.. Jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag ville ha.. Både jag och tönten tyckte att ena var fin och elegant och den andra var sexig, fin och diskret.. Så det fick bli båda.. Hoppas dom kommer att sitta bra bara! ^^

Och sen hann jag träffa min BFF i typ tio minuter i fredags.. Haha! Skulle förbi och hämta upp henne efter jobbet men efter att vi kom på att hon glömt viktiga saker till hela helgen så var hon tvungen att åka hem.. Hic! =(
Idag har jag sovit i totalt 17 (!) timmar, tagit en långdusch, lagt ansiktsmask och internetshoppat..
Sen är det verkligen sjukt hur mycket bodylotion jag använder.. =S

Kommentarer
Postat av: Jultomten

Hoppas baby tycker om presenten=).. Hohohoh! HO HO HO!! Och tack för allting<3

2010-11-22 @ 03:32:55
Postat av: - nt

hihi grattis till er .. tiden går snabbt ^^ tuyet co ban trai tot waaa day.. du få presenter hela tiden ju :P

2010-11-22 @ 09:27:41
URL: http://ngoctuyen.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Älskling: Haha din tönt.. Tack själv ong xa <3



Vivi: Haha tack gumman oi.. Jag vet.. Han är jättenvis.. Tvingade mig att välja mellan en klänning eller en iphone 4.. -.-'.. Så det fick bli en tidig och billig julklapp=D

2010-11-22 @ 13:08:46
Postat av: - t

haha jag hade tagit Iphone 4 ! :D du kan ge mig den istl anh ägget oiiii (A) HAHA!



ooh fan va dt suger =((( ve duoc 10 min. blääää.. Nästa ggn ska jag ta med mig stuff just in case! Och hoppas vi ses till helgen :D!!

2010-11-23 @ 13:56:32
Postat av: Tuyet

Haha! Ja, fjäska för honom så kanske han ge dig gumman oi.. Haha..



Jaaa, du måste komma denna helg! No matter what

2010-11-23 @ 15:25:50
Postat av: Jultomten

HO HO HO! Hörde jag rätt att någon önskar sig en Iphone4? Em nao muon co Iphone4 day? Ho HO HOOO!

2010-11-23 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0