When we drink..

Känt mig helt borta dessa dagar och det är just under dessa dagar folk bomba mig med sms =´(.. Hic, som under natten till lör och halva lör var min mobil död.. När jag satte igång den igen så ploppa tio nya sms upp.. Men när jag är rastlös och vill hitta på något då är alla upptagna =(..
Men nu känner jag att jag tagit nya krafter.. Ska ta och ladda hem lite musik, ladda min Iphone och uppdatera den med nya låtar..
Innan november är slut så tycker jag att NGUYEN THUY TRANG ska ta sin rumpa hem till mig! Hörde du gumman? Jag väntar på ett besök från dig! ^^..
Annars hoppas jag att allt är bra med er?
Muaah <3
Vad än som händer så kommer du alltid vara min bästa BFF..
ÄVEN om vi är fiender.. för vet du varför? Jo, det är för jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Han som älskar dig=)

Hihihih jag älskar diiiiig med=).. Hihihi

2010-11-16 @ 08:43:49
Postat av: Ba xa

Haha så fult.. Em dau co thuong anh dau ^^

2010-11-16 @ 13:27:00
Postat av: - t

ja precis nghe thay ko " han som älskar dig " " baxa " ko thuong du dau" Baxa Thuong NGUYEN THUY TRANG KIA :D hahaha owend! (A)



HAHA fan gumman så gulligt inlägg hihihi <3 I know i gotta move my "big fat" ass till dig snaaart! Förlåt att jag inte har smsat dig tillbaks då du messade =P HAHA fan jag har fallit in i en bajs grop som jag försöker dra mig upp från! SÅ JOBBIGT



AND i will love u to no matter what <3 ba tuyet vu to! thuong qua

2010-11-17 @ 00:00:18
Postat av: Tuyet

KOOOM! Jag lovar.. Om du kommer till Gnosjö så finns det inga hål mer! (A)

2010-11-17 @ 22:45:11
Postat av: Anonym

imooorogon!

2010-11-18 @ 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0