31/10-10

Oktober har varit hemsk både för mig och min kropp. Det har funnits många dagar där jag velat lägga mig ner och bryta ihop men oktober är snart över och jag hoppas det är likaså med stressen. Jag är inte den tjejen som gråter förrän jag fått nog. Jag är den tjejen som visar att hon är ledsen genom att vara arg. Jag gillar heller inte den sidan av mig.
I vilket fall vill jag avsluta denna månad med att:
- Ta hand om dagens disk
- Träning
- Ta vitamin tillskott
- Hemmaspa
- Och bara att ta hand om mig själv
Igår var verkligen en mysig dag. Den började med att jag fick ledigt från jobbet och då bestämde jag mig för att städa hemmet. Därefter latade jag mig på sängen och läste min bok (Den har psykat mig litegranna men jag betade av bokens 600 sidor iaf). Sen hängde jag med em be till JKPG där vi hälsade på TD. Därefter kom M och vi satte och gottade i oss BFFs goda mat. Tack för gårdagen! <3

Update:
Har hunnit med att diska, laga mat till familjen och tagit vitamin tillskott.. Nu ska jag ta på mig träningskläder och träna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0