Ett långt inlägg

En bild på mitt kvällssnacks som är tagen med min nya kamera som jag fick från pojken! Tack baby ^^.
Hihi lite vindruvor och persika och ett glas isvatten..
Jag ville egentligen inleda detta inlägg med hur trött jag är. Kan knappt hålla mina ögon öppna men ändå vill jag skriva ner mina tankar och vad som hänt på sistone..
Igår lunchade jag på Lilla krogen med familjen.. Finally! Jag har velat ha deras buffé ett tag nu men jag jobbar alltid på lunchen själv vilket gör det svårt.. Men det var inte så gott som det var senast jag var där hic.. Men det viktigaste var inte det utan att man fick Quality Time med familjen. Senare på kvällen ville bror åka till JKPG och jag hakade på och lekte med min bästis.. Hihi, det var ett tag sen vi hade BFF time och det kändes mycket bra. Vi åkte inte hem förrän vid midnatt vilket resulterade att jag bara fick fem timmars sömn idag. Åkte till Jönköping igen på morgonen med pappa. Det kändes hemskt att vara på sjukhuset och att gå förbi operationssalarna och veta att man kommer ligga där inne någon dag i framtiden.. Efter röntgen hade jag en tid till och det visade sig att de skulle berätta om hur operationen skulle gå till och PAFF fick jag reda på att jag ska opereras på onsdag. Om två dagar då alltså.
Inte för att detta skulle vara en stor grej men det står stort på min panna att jag är född till att vara en fegis and I effing hate it. Men dock avgudar jag alla som är svårt sjuka och som måste tillbringa mycket tid på sjukhuset. Jag håller verkligen tummarna på att dom någon dag i framtiden eller snarast kommer att bli friska och kunna utnyttja sin frihet.. Kärlek till er =)!
Men tack vare sällskapet av Socker idag då jag kunde ägna mina tankar åt annat. Tack gumman!
Sov gott på er.. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0