Everything I do, I do it for you.

Wow, vilken helg alltså =)! Har känt mig både trött, stressad, glad, nervös, kär, lycklig, förälskad, barnslig och nöjd ^^..
Lördagen spenderade jag med min älskling Socker.. Vi hade först lite svårt att bestämma oss vad vi skulle göra men det slutade upp med att vi myste och hade en filmkväll tillsammans.. Det är egentligen helt sjukt hur mycket vi har att prata om varje gång.. Alltid lika kul att träffa henne. Tack gumman!
Söndagen började med att mamma kom in och väckte mig tidigt.. Mamma hade frågat mig dagen innan om jag och Ong xa kunde göra henne en tjänst - köpa ett par skor som hon kunde ha till London och det tackade vi inte nej till. Innan vi begav oss till Jönköping fikade jag med min f.d klasskamrat - Sofia.. Det var mysigt och det kändes skönt att vara uppe och göra något på en söndag (jag brukar ligga på sängen halva dagen). Därefter åkte jag och älskling och köpte choklad och tårta till familjen Luu (Shit vad nervös jag var men det var det värt.) Därefter shoppade vi och sedan hälsade vi på min bästbäääästa vän och anh Thui. Det känns som det är vårt andra hem haha.. Om vi åker någonstans så är det alltid dit.
Jag är lycklig idag. Jag gjorde mamma glad, jag besökte för första gången älsklings familj, jag gjorde honom glad, jag gjorde min bästa vän glad och jag gjorde mig själv glad^^..
Tack för allt s2

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var jättekul att träffa dig igår gumman. Pöss!

2010-10-18 @ 12:52:23
Postat av: - T

hihi! <3 så gullig du är! Jag är glad att du är glad! OCH SHIET inte visste jag att du har hälsat på Ägge'ts familj. wop wop framsteg :D how was it :D?! tell meee bout it hihi

2010-10-18 @ 13:37:24
Postat av: Tuyet

Sofia: Det var kul att träffa dig med sötnos! Puss^^



Trang: Haha, i ll tell you everything next time.. Jag hann glömma bort det när jag var hos dig xD

2010-10-18 @ 20:05:09
Postat av: Baby

I LOVE YOU TOO! Tack för allt igår.. Hihih.. Söta och snygga bilder;).. Baby, du få skickar till mig nhaa.. Kraaam och Puuuuss!

2010-10-18 @ 21:06:43
Postat av: Tuyet

Em dau co yeu anh dau ma anh noi I love you too.. Anh nay ky the vay.. Hähä

2010-10-18 @ 21:18:25
Postat av: socker

det är alltid underbart att vara med dig gumman!!! <3

2010-10-19 @ 20:20:34
Postat av: Mimmi

Whiii!!! skönt och höraa att det finns dagar där man har ett stort leende på läpparna =D You goo girl! du och "åsnan" är såå sötaa! elr bara du =D hehe

2010-10-22 @ 02:07:55
URL: http://ameei.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Haha tack gumman! Så söt du är! ^^

2010-10-22 @ 11:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0