Förbereder mig inför Dagen med ett stort D.

Imorgon ska jag upp väldans tidigt.. Hic, och med tidigt innebär det att jag måste vara uppe senast klockan 06.00 för att sedan åka vid halv sju till Jönköping. En kvart senare måste jag äta fyra tabletter av penicillin och två värktabletter.
Nu måste jag ta en långdusch och sedan lägga mig.. Jag får varken äta eller dricka kaffe imorgon! =´(..
Aja nog om det.. Jag skulle inte shoppa denna månad men det blev ändrade planer.. Klickade hem lite saker idag.. Lite tröst måste man ju få ha ^^..
Btw, min mamma är världens bästa.. Lagade phö till mig för jag kommer nämligen har svårt för att äta mat i några dagar (hoppas på dagar!) framöver.
Mina tabletter inför operationen.. Hihi här är den tagen utan blixt.
I love my new camera!

Kommentarer
Postat av: - nt

hoppas det går bra tuyet =) Lycka till!!

2010-10-06 @ 01:15:54
URL: http://ngoctuyen.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Tack gumman oi! ^^ Jag lever fortfarande men dau wua.. Hic

2010-10-07 @ 11:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0