Jag älskar att älska och jag älskar att bli älskad av den jag älskar.

LuuVL ♥
Jag avgudar mina föräldrar som lyckats hitta en sådan fin kärlek emellan dem
Jag avgudar mina föräldrar för att visat mig den fina kärleken som två personer kan ha.
Aldrig under hela mitt liv har jag uppskattat kärleken så mycket som jag gör idag.
Aldrig under hela mina 19 år har jag varit så envis mot kärleken.
Jag vet inte om evig kärlek existerar men jag hoppas innerligt på att detta förhållande kommer att hålla.
Jag vill inget annat än att uppleva saker tillsammans med dig men om något annat visa sig i framtiden kommer jag inte ångra mig.
Vi har våra brister men det är inte det som räknas utan att vi ständigt påminner varandra om att försöka bli bättre tillsammans, om att kämpa tillsammans och att ta vara på varandra tillsammans.
Jag älskar att älska och jag älskar att bli älskad av den jag älskar och jag älskar dig!

Tack för att du fanns vid min sida igår ong xa =)!

"You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me"

Kommentarer
Postat av: Baby

Haha så gulligt älskling är. Nu är baby inte elak längre som bara somnade bort utan att säga ngt:P.. Love you too! Puss på dig älskling! Tack själv för allt=).. Älskar dig så mycket<3

2010-10-07 @ 15:40:08
Postat av: tina tran

guuuu va sööött! :D

2010-10-07 @ 16:25:59
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Tuyet

Nu är det älskling som är elak som inte hör av dig innan du går och lägger dig! Blä på dig =(..



Tina: Haha tack söt! ^^

2010-10-08 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0