Secret possessions ♥

Hej gott folk! ^o^
Min helg har varit mysig och underbar även om jag bara befann mig i England (Portmouths) i sammanlagt 26 timmar. Vi kom dit ganska sent under natten till lördagen. Under lördagen gjorde vi inte speciellt mycket. Den började med lite lekar med bebisen.. Haha, han var så himla gullig.. Ville bara bita hans kinder. Därefter besökte vi en utav släktingarnas Nail Shop, gjorde lite ärenden, shoppade och hade en middag med släkten och senare på natten åkte vi hem.
Jag trodde vi skulle in till London but I was wrong. Vi hade inte så mycket tid men trots det var shoppingen i Portmouths helt underbar. Jag hann bara med några få butiker under 3 timmar och det fanns fler som jag ville till men vi hade inte tid. Fick bara med mig hem en ny blazer och två pyjamas set. Hittade en jättefin väska men köpte den aldrig. Även om mamma gav mig pengar till shopping så visste jag om jag shoppa här så kommer jag definitivt få vänta med min vinterjacka och jag vill inte vänta. Jag vill ha jackan - en likadan som min Ong Xa. Om ni ser oss under vinter så kommer vi förhoppningsvis ha likadana vinterjackor och pälsmössor båda två! =P Haha, töntiga vi är men roligt är det.
Första känslan jag fick av Portmouths var att det var en blandning av USA och Sverige. Jag kände mig hemma där. Folket var jättetrevliga och positiva med mammas förslag. Vi får se =)!
Hoppas vi åker dit till julen igen.. Vill shoppa såå mycket! Hähä
Secret Possessions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0