Welcome to my family


Kommentarer
Postat av: - t <3

haha ooh jag visste att baby skulle köpa dem! Jag såg dem på kampanj & tänkte på dig direkt Tuyet <3 produkter alltså.... värsta priceless kapet! Jag tänkte också köpa de men jag orkade inte (A) har slösat skit mkt pengar denna månaden på shampo o balsam bara hahaha!



Gee mig liiiite! Det är faktiskt bra dt shampoot o luktar massor gott :O ! Bli inte sur ifall jag kommer sniffa på ditt hår framöver hahaha!

2010-10-16 @ 13:14:50
Postat av: Tuyet

Hahaha så gullig du är gumman! Jag kunde inte motstå när jag såg priset.. Haha mamma blev lite "hmm" när jag kom hem med detta när jag egentligen skulle växla pengar åt henne.. Hahaha..



Vill du ha gumman? Jag kan köpa till dig! =D

2010-10-17 @ 10:29:13
Postat av: Mandy

Hur mycket kostade dessa? Vart köpte du dom? Har för mig att en flaska kostar ca 90kr :O

2010-10-18 @ 11:32:13
Postat av: Tuyet

Mandy: Hihi jag köpte dessa två för 70-80 kr på Willys. Det var kampanjpris men annars brukar dom ligga på, som du skrev, ca 90-100 kr/st.

2010-10-18 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0