What goes up must come down

Ska ta och duscha innan jobbet snart.. Därefter blir det kriga kriga kriga.. Håll tummarna gott folk =)..
På måndag bär det av till Jönköping för röntgen och något mer.. Har fått två tider i alla fall.. Det kommer att bli en tidig morgon.. Hoppas jag hinner hälsa på T och gå en runda på A6 innan jag måste åka hem för att jobba.. Jag har saknat henne och jag vill ha jackan så mycket men den fanns inte i min storlek sist..
På sistone har jag gått och blivit kär i svindyra saker.. Dags att ta ett extrajobb? Haha..
Om fyra månader blir det Malta.. Tror Mimo har hunnit spara mer än vad jag gjort.. För allt jag har sparat är en stor nolla med tanke på att alla mina pengar kommer gå till det dära. Okej, jag ska inte ljuga. Även om jag nu inte hade spenderat mina pengar på det dära så hade jag ändå inte sparat =P.. Haha..

Kommentarer
Postat av: - t

fight fight fiiight :P

2010-10-03 @ 10:15:16
Postat av: Baby

Muaaah! En perfekt present till dig skulle vara en GIGANTISK STOR spargris=).. haha börjar spara inför malta baby.. PUUSS!

2010-10-03 @ 21:07:10
Postat av: Tuyet

Trang: Haha, yes fight fight fight! ^^



Tönt: Haha, kan du inte bli min bank och ha jättehöga sparräntor.. Du hinner jag bli rik innan jag åker (A)

2010-10-04 @ 22:03:33
Postat av: Baby

Javisst kan jag vara din bank =).. Hihih all inkomster jag har är dina hihi.. Du kommer vara miljonär innan du åker till Malta..

2010-10-04 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0