Whats wrong with me?

Jag tror jag försöker att dämpa stressen och oron med shopping och det är inte alls bra. Det jag behöver just nu är att umgås med tjejerna but everyone is so busy and too far away plus att jag själv är upptagen med things denna månad. Allting var lättare när alla bodde i Skåne =).. Men det är i alla fall planerat att jag ska spendera min lördag med min älskling Socker och fika på söndag med Sofia.
Annars har det inte hänt så mycket idag.. Sovit fyra h, haft en föreläsning, tog en powernap, jobbade och umgicks med Baby, Alec och Cindy.. Taack för fikan sötnosar! s2

Intense Repair Hypnôse Mascara
En hårinpackning från Loréal och en mascara från Lancôme blev min ikväll ^^..
PS. Bloggen kommer förmodligen att handla mycket om shopping framöver.. Jag orkar inte dela med mig mina känslor eller tankar.. Det blir mest om det ytliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0