You dont love me as much as i love you

God morgon sunshines! ^^
Hoppas ni sovit gott? Själv sov jag sådär.. Har bara sovit några ynka timmar men det gör inget.. Jag får sova ut ikväll.. Det är sådana här dagar där man verkligen uppskatta sina sovmorgon men samtidigt är jag nyfiken på vad dagen har att erbjuda.
Min dag började för en halvtimme sen. Har hunnit äta en macka, gröt och druckit kaffe.. Nu ska jag stoppa i mig ett ägg och sedan börja fixa mig.. Funderar på att äta sushi till lunch eller om jag ens får någon lunch..
Önskar er en fin dag med mycket lärdomar.. Muah

Kommentarer
Postat av: VKP

Thuiiii oi, vad gör du uppe såhär tidigt?! :O 6?! Det är inte varje dag du ! :p

2010-10-14 @ 14:33:59
Postat av: Tuyeyå

Haha i know em be. Jag hade saker att göra idag så jag var tvungen. Co gioi ko do!:x

2010-10-15 @ 00:21:09
Postat av: - t

Wuaah! Du är uppe mkt tidigt babe .d haha gioi !

2010-10-15 @ 19:15:11
Postat av: Tuyet

Haha tack hun! ^^ :x

2010-10-15 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0