Ensam

Jag har varit rätt dålig på att uppdatera vad jag har gjort under dessa dagar. Tänkte ägna lite tid till att göra det nu. Som ni alla redan vet har jag stött på trötthetens trötthet på sistone. Det kvittar hur mycket eller hur lite jag sover, jag känner mig ändå psykiskt trött. Mitt första förslag var att sova i prick åtta timmar, mitt andra förslag var att motionera, det tredje var att skriva ner mina tankar och sista var (som jag insåg idag) att jag kanske behöver mer vitaminer i mig? Jag testade mig fram och det sistnämnda alternativet funkade bäst av alla. Ska förmodligen hälla i mig frukter framöver! ^^
Jag umgicks med C igår och träffade även på A.. Hihi han är så himla gullig som hinner komma förbi och hälsa på mig även om han jobbar så mycket. Tack!
Annars har jag känt mig ganska ensam på sistone. Inte ensam i att inte umgås utan det är något som fattas. Jag har lyckats bearbeta vissa saker och det känns bra. Jag har även tagit tag i något jag tyckte om så himla mycket förut. Det har underlättat lite men det är något annat. Det är mycket jag har hållit inom mig själv men varit för orklös att dela med mig. Ja, jag vet inte hur det hänger ihop. Men jag saknar en hel del saker som varit så enkelt att göra förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0