Ett inlägg ägnad till tönten

Fick klicka hem mina produkter igen fast denna gång beställde jag utan min hårinpackning.. Hic.. Mitt konto blev tydligen spärrat för no reason? Första gången jag handlade där och fick inte ens mina produkter och kontot blev spärrat? :S.. Hmm, i alla fall beställde jag hem dom igen och ytterliggare två saker.


GODMORGON TÖÖNT! ^^
Jag vet att du brukar kika förbi här efter du vaknat.. Hoppas du sovit gott för jag sov jättegott.. Haha.. Men i alla fall så har jag klickat hem en present till dig. Hihi, hoppas du tycker om denna mer än den förra som du fick tidgare i veckan..

Till dig! =)

och en present till mig själv ..

 

Mimo, dödar mig inte.. Jag lovar att börja spara pengar efter denna månad! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0