I give my first love to you

Har hunnit fixa mina naglar nu.. Håller på att äta min "frukost".. Hann inte äta innan jag lämnade hemmet.. Riktigt hungrig var jag när jag kom hem och så var tvungen att äta något litet för jag ska strax fixa mig och sedan gå ut och äta med tönten.. Men innan dess ska jag diska.. Får nog städa efter jag kommit hem, om jag nu har krafter till det.
Tänkte be mamma eller Trang lära mig att laga phö så jag kan göra det på söndagar.. Om det bli lyckat då.. Tror inte mina bröder tycker om när jag laga mat haha! Igår var jag världens segaste person efter jobbet.. Lade mig på sängen direkt efter duschen och skulle sova men fick ett samtal av mamma där hon frågade om jag kunde fixa mat till bröderna.. Då var det bara att stiga upp och göra det ^^.. Förra söndagen då jag ägnade min enda lediga dag i veckan till att städa hemmet, tror inte ni att det blev stökigt igen när bröderna kom hem? Jag tänker porta dom från hemmet om jag ska städa :P.. Haha snäll syster eller hur?
Aja.. Bilder kommer förmodligen upp senare eller något.. Muaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0