Oh no! =(

Jag blir nitton år snart! Shit, hela nitton år! Nej, jag vill förevigt vara 18. Blir ju en gammal tant snart.. Fy :'(..
För övrigt har det inte hänt så mycket dessa dagar.. Har jobbat och börjat följa en koreansk serie, Mischievous Kiss. Oh, den är så himla gullig. Haha. Annars har jag hunnit umgås med Baby, Socker, Linh och Phi med.. Imorgon har jag fått tid till att fixa mina naglar.. Efter det blir det middag på Lilla krogen med baby..
BTW! Det är snart dags för att rösta på valet.. Kom ihåg att rösta people! Kom ihåg att du har chansen till att vara med att påverka samhället! =) Själv har jag inte riktigt bestämt mig för vilka jag ska rösta på men har följt nyheter och läst vad olika partier (eller ja, mest vad alliansen och de rödgröna) har för mål. Men rösta ska jag göra! ^^
Jag är riktigt sugen på att färga mitt hår men jag vill inte ha slitna toppar. Vilket I-landsproblem. Jag har varit duktig med att ta hand om mitt hår. Hårinpackning varje dag och skippat hårfön och plattång. Ska jag färga? Hmm
Nej, nu ska jag hälla i mig kaffet och sedan göra mig redo för jobbet. Trevlig helg på er sötnosar! Muah
Mischievous Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0